2014 godine slavimo jubilej

20 godina od osnivanja mesare Burjan

Vremeplov firme BURJAN započet je voljom, snagom i ogromnim požrtvovanjem,
kako porodice Burjan, tako i svih zaposlenih, a kako je sam razvoj izgledao, pogledajte na našoj vremeskoj liniji.

Početak
1994.

Osnivanje

Osnivanje firme i otvaranje maloprodajnog objekta manjeg obima u Vojlovici.

1995.

Prošireneje

Otvaranje drugog maloprodajnog objekta na zelenoj pijaci u Pančevu.

1995.

Prvo izlaganje na "Slaninijadi"

Prvo, ali veoma zapaženo izlaganje na najvećem svetskom festivalu slanine - Kačarevačkoj "Slaninijadi". Od tada, na ovoj manifestaciji svake godine izlažemo i osvajamo značajne nagrade.

1998.

Izgradnja pogona

Nakon dve godine izgradnje, završen je novi, savremeni pogon znatno većeg kapaciteta, koji i danas čini okosnicu proizvodnje firme.

1999.

Ocenjivanje kvaliteta proizvoda

Na 66. Međunarodnom poljoprivrednom sajmu u Novom Sadu, u kategoriji ocenjivanja kvaliteta, učestvovali smo prvi put 1999. godine. Od 4 proizvoda osvojili smo 3 zlatne i 1 srebrnu medalju. Na ovoj manifestaciji redovno izlažemo.

2001.

Proširenje

Otvaranje trećeg maloprodajnog objekta na Strelistu u Pančevu.

2003.

Nove tehnologije, novi pogon

Proširenje pogona za preradu i uvodjenje nove tehnologije izrade fermentisaanih i suvomesnatih proizvoda.

2005.

Burjan i u Vršcu

Otvaranje četvrtog maloprodajnog objekta u Vršcu.

2008.

HACCP standard

Uvodjenje HACCP standard sistem koji obuhvata niz postupaka za kontrolu procesa i osetljivih tačaka u lancu proizvodnje hrane, a sa krajnjim ciljem da potrošač koristi namirnice u stanju i na način koji će biti u potpunosti bezbedan za njegovo zdravlje.
Više o ovom standardu pročitajte OVDE.

2010.

Novi prodajni objekat

Na zahtev stanovnika Strelišta, otvoren je novi prodajni pobjekat u srcu naselja. I dalje se trudimo da osluškujemo želje naših kupaca i izlazimo im u susret.

V

PLANOVI ZA BUDUĆNOST

Unapređenje kao misija

Za sve ovo vreme od osnivanja do danas, radi se na stalnom i permanentnom proširenju, izmenama i dopunama u tehničko-tehnološkom smislu u cilju unapređenja i poboljšanja proizvoda i usluga.

Zadovoljni potrošači - krajnji cilj

Novi proizvodi, nove ambalaže, nove vrste usluga, naši su ciljevi kojima težimo kako bi postigli najveći cilj - potpuno zadovoljenje svih naših potrošača.

NA VRH TO TOP