Burjan Vremeplov

ČETVRT VEKA SA VAMA

Put kompanije BURJAN započet je željom, snagom i ogromnim požrtvovanjem,
kako porodice Burjan, tako i svih zaposlenih. A kako je sam razvoj izgledao, pogledajte na našoj vremeskoj liniji.

1994. - Osnivanje

Osnivanje firme i otvaranje prvog prodajnog objekta manjeg obima u Vojlovici.

1995. - Proširenje

Otvaranje drugog maloprodajnog objekta na Zelenoj pijaci u Pančevu.

1995. Prvo izlaganje na Slaninijadi

Prvao, ali veoma zapaženo izlaganje na najvećem svetskom festivalu slanine – Kačarevačkoj „Slaninijadi“. Od tada, na ovoj manifestaciji svake godine izlažemo i osvajamo značajna priznanja.

1998. - Izgradnja pogona

Nakon dve godine izgradnje, završen je novi i savremeni pogon, znatno većeg kapaciteta, koji i danas čini okosnicu proizvodnje firme.

1999. - Ocenjivanje kvaliteta proizvoda

Na 66. Međunarodnom poljoprivrednom sajmu u Novom Sadu, u kategoriji ocenjivanja kvaliteta mesa i proizvoda od mesa, učestvovali smo po prvi put. Od 4 predstavljena proizvoda osvojili smo 3 zlatne i srebrnu medalju. Od tada na ovoj manifestaciji neizostavno učestvujemo svake godine.

2001. - Proširenje

Otvaranje trećeg maloprodajnog objekta u naselju Strelište – Pančevo.

2003. Nove tehnologije, novi pogon

Proširenje pogona za preradu i uvođenje nove tehnologije za izradu fermentisanih i suvomesnatih proizvoda nemačkog proizvođača „Shröter“.

2005. Burjan u Vršcu

Otvaranje maloprodajnog objekta u Vršcu.

2008. HACCP standard

Uvođenje HACCP standard sistema koji obuhvata postupke kontrole procesa i osetljivih tačaka u lancu proizvodnje hrane, sa ciljem da potrošač koristi namirnice u stanju i na način koji je u potpunosti bezbedan po njegovo zdravlje.

2010. Uvođenje pokretne prodavnice

Prateći savremene tokove prodaje i distribucije mesa i proizvoda od mesa prvi u južnobanatskom okrugu uveli smo pokretnu prodavnicu koja je počela sa radom 2010. godine. Ona poseduje specijalnu opremu koja u potpunosti obezbeđuje sve uslove koji su propisani standardima i zakonom o bezbednosti hrane.
Na ovaj način prepoznatljivi smo na širem području i pristupačni meštanima sela Kovačica, Padina, Debeljača, Ilandža.

2010. Novi prodajni objekat

Na zahtev stanovnika naselja Strelište, otvoren je novi prodajni objekat u srcu naselja. I dalje se trudimo da osluškujemo želje naših kupaca i izlazimo im u susret.

2011. Početak snabdevanja HORECA

Naša prodajna mreža ne zasniva se samo na maloprodajnim objektima već proizvodi odlaze i eksternim kupcima, kao što su Radisson Blu, Hilton, Villa Breg, Holiday Inn…, kao i mnogobrojni restorani iz Beograda, Pančeva, Vršca, Novog Sada… Takođe, prisutni smo i sa ketering ponudom koja je zastupljena u južnobanatskom i beogradskom okrugu.

2016. Burjan u Banatskom Novom Selu

Otvaranje maloprodajnog objekta u Banatskom Novom Selu.

2018. Burjan u Vladimirovcu

Osluškujući zahteve potrošača i tržišta, otvorili smo novi prodajni objekat u Vladimirovcu, uz nadu da ćemo u godinama koje dolaze opravdati poverenje meštana ovog prelepog mesta. Pogledajte fotografije sa otvaranja objekta OVDE.

2019. Proslavljeno 25. godina

Četvrt veka postojanja, rada i zalaganja obeležili smo u krugu prijatelja, prigodnom svečanošću kao izraz zaveštanja za daljim napredkom, a sve uz naglašenu zahvalnošću prema ljudima koji su uz nas sve ove godine i koji nas prate u našim poslovnim poduhvatima.

2018. Linija za pakovanje u zaštitnoj atmosferi

Banatske kulinarske čarolije utkane su u svu našu proizvodnju i mi se trudimo da na što bolji način predstavimo i spojimo tradiciju i savremena tehnološka dostignuća. Iz tih razloga smo uveli najnoviju opremu za pakovanje i vakumiranje proizvoda, koja omogućava da sva organoleptička svojstva budu izražena i održiva.

2019. Mr Sandwich

Naš novi brand plasiran na tržište aprila 2019. svoj put do potrošača nalazi svojim inzvarednim ukusima. Možete uživati u Mr. Sandwich jetrenoj pašteti kao i Mr. Sandwich pašteti sa ukusom šunke.

Još nekoliko interesantnih detalja

Unapređenje kao misija

Od samog osnivanja pa do danas, radimo na stalnom i permanentnom proširenju, izmenama i dopunama u tehničko-tehnološkom smislu u cilju poboljšanja proizvoda i unapređenja usluga.

Zadovoljni potrošači kao krajnji cilj

Novi proizvodi i ambalaže, nove vrste usluga, ciljevi su koima konstantno težimo uskladu sa promenama na tržištu, kako bi postigli glavni cilj – zadovoljenje krajnjih potrošača.